מדיניות אספקת מוצרים
מדיניות אספקת מוצרים
ב־PRA COSMETICS אנחנו משקיעים מאמצים כדי שהמארז שלך יגיע אלייך במהירות ובשלמות. ההזמנות נשלחות עם שליח עד הבית, בתוך עד 5 ימי עסקים ממועד סיום העיבוד – וברוב המקרים מגיעות אף מוקדם יותר.
השליח יתאם איתך את המסירה מראש.
אנא ודאי שפרטי ההזמנה שלך מדויקים ועדכניים, כדי שנוכל להבטיח שהמארז שלך יגיע אלייך בלי עיכובים מיותרים.
בעת מילוי ההזמנה חשוב לוודא שפרטי המשלוח שמולאו נכונים ומדויקים. עיכובים או כשל במסירה עקב פרטים שגויים – הם באחריות הלקוחה בלבד. במקרה כזה לא יתאפשר החזר דמי משלוח.
לאחר ביצוע ההזמנה, לא ניתן לשנות את פרטי הכתובת או ההזמנה עצמה – אלא אם כן בוצע תיאום מראש. במידה ויש עיכוב במשלוח, נעדכן אותך במייל אוטומטי עם סטטוס חדש להזמנה. ניתן לעקוב גם באזור האישי באתר תחת “ההזמנות שלי”.
עלות משלוח:
- הזמנה בעלות של פחות מ־299 ₪ אינה כוללת משלוח חינם.
- משלוח חינם יינתן להזמנות מעל 299 ₪ – בהתאם לעדכונים בעמוד סל הקנייה.
מדיניות החלפת מוצרים
- לקוחה המעוניינת בהחלפת מוצרים שרכשה, תמסור הודעה לעסק תוך 30 ימים מיום קבלת ההזמנה או החשבונית – לפי המאוחר מביניהם.
- יש למסור מס' הזמנה באחת מהדרכים הבאות:
- במייל: support@pracosmetics.co.il
- או ב־WhatsApp: 050-8887558
- במקרה של טעות במשלוח או מוצר פגום – נא לדווח מידית. אנו נדאג לשליח שיאסוף את הפריט ויבצע החלפה או החזר בהתאם למה שיתואם מראש.
- אם המוצר מוחזר שלא עקב פגם או טעות – יינתן זיכוי בניכוי דמי איסוף/טיפול בגובה 58 ₪.
- מוצרים בהתאמה אישית כפופים לאישור פרטני. לא תתאפשר החזרה כספית, אלא החלפה בלבד.
- לא ניתן להחזיר מוצרים שנעשה בהם שימוש או שהאריזה המקורית שלהם נפתחה.
- החזרה תתבצע רק כאשר המוצר במצב חדש, סגור ובאריזתו המקורית.
יש לך שאלה נוספת? נשמח לעזור באהבה
יש לך שאלה או צורך בהסבר נוסף? אנחנו כאן לשירותך בשמחה!
אפשר לפנות אלינו ב־WhatsApp או בטלפון: 050-8887558
שעות פעילות:
- ימים א'-ה': 10:00–17:00
- ימי ו': 08:00–12:00
PRA COSMETICS